Jag gjorde det!

Jag klarade första Energitekniktentan!
Jag fick 20,5 av 25, vilket jag tycker är ganska bra :)  Det blev en 4:a.

Jag är ganska nöjd med mig själv :D

Just nu provar jag göra piroger för första gången nånsin. Degen håller på att jäsa nu, och det ska bli intressant när jag ska börja göra pirogerna sen. Lycka till till mig!

------------------------------------------------------

Så. Nu tar jag och uppdaterar lite.
Pirogerna blev knöliga missfoster. Men de luktar gott iallafall... och de.. vänta lite.... Jo de smakar helt OK också :)
Det blev lax-champinjon-zuchini-och-tomatpiroger. En av dem kommer nog även att bli en god lunch imorgon :)



Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Ida!

Nu kan du känna dig nöjd med både tenta och bakning!

Att inte pirogerna ser ut som du tänkt dig gör väl inget, huvudsaken är att dom är goda. Du klarar av mycket mer än vad du tror.

Må så gott!

Kram mormor

2009-05-13 @ 13:39:54
Postat av: mamma

Hejsan

Bra jobbat Ida.

Pirogerna ser läckra ut tycker jag, låter som en spännande fyllning.

Kram mamma

2009-05-13 @ 17:20:21

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0