Jag och min otur..

Ibland förstår jag inte hur jag kan ha sån otur (speciellt när de gäller i trafiken).
När jag skulle ta lokalbussen till stan igår ( just ja! jag skulle förresten åka till syrran, till Linköping alltså ) så bestämde jag mig för att gå ut till bussen med många minuter till godo. Jag vet ju att jag är expert på att få förhinder. Gårdagen var ju inget undantag. När jag kom till busshållsplatsen så stog det en liten skylt där som sa att bussen minsann inte tänkte åka till den busshållsplatsen på grund av lite vägbygge. Jahapp tänkte jag då och tog mitt pick och pack och kutade så fort jag kunde till en annan busshållsplats (som inte var i närheten). Bussen måste ha gått precis när jag kom fram, och jag kom fram helt trött, varm och arg. Sen började det regna på mig.
Så jag lärade ta en taxi för att hinna med mitt tåg. Och jag hann med precis!

Sådär. Nu har jag klagat klart. 
Nu ska jag förtränga det där minnet.

Ha det bra alla glada!

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0