Mys hos My!

Imorgon blir det mys hos My (klasskompis).
Jag ska ut i skogen (tror det hette Deje) på grillfest :)
Så idag åkte jag ut till Bergvik för att köpa obligatoriskt rosévin och korv och korvbröd till grillningen.
Passade även på att titta på lite skor och då hittade jag lite skor som jag blev kär i :)




Ganska söta tycker jag ^^


Jag är liiiite nervös inför imorgon. Kommer ju ihåg sist jag skulle ut till en stuga mitt i skogen här i Värmland...
Förhoppningsvis blir det bättre den här gången :)


Kram!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas du hittar dit och inte kommer bort i skogen.

Ha en trevlig myskväll hos My.

Kram mormor

2009-05-16 @ 13:40:05
Postat av: My Andersson

Hihi :p Du hittade iaf hem! Hade en jättetrevlig kväll! hoppas du tycker det med!

2009-05-18 @ 19:16:26
URL: http://myandersson.blogspot.com

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0