Sommar sommar sommar!

Nu har jag inte skrivit nåt i bloggen på två veckor.
Sist jag skrev nåt så skulle jag iväg till Deje på lite grillning, och ni kan jag ju ta och uppdatera litegrann, och jag kan ju börja med grillningen :) Den var hur mysig som helst, jag hade jättekul där :) Dock lite kallt när man skulle sova :P

Sen förra lördagen var det ju Campus-festen här på campus. Också hur kul som helst. Vilt och galet :)

Men sen dess har det inte varit så kul för mig. Har tentapluggat till dom sista tentorna. Terminens sista tentor.
I förrgår satt jag och pluggade i skolan 8-22. Igår satt jag ( fast var inte särskillt effektiv, det är ju roligare att prata och skratta med andra ) från typ 9-2230. idag satt jag bara från 9-12, måste ju få ligga lite i den underbara solen  också!

Men just nu känner jag mig lite sliten. Fast det kan ju också ha och göra med att jag legat i stekande sol i 5 timmar :P
Bränd är jag också. Det gör ganska ont. Blir nog tidig kväller för mig ikväll, även fast det är en underbar kväll ute.
Ska ju upp i tid för att hinna plugga och sola lite imorgon också :)

Och jag kan knappt fatta att om typ en vecka så kan jag åka hem!!!
Snart har jag en hel sommar hemma!!! Jag är såå glad, jag har verkligen längtat :D

Puss till alla som jag snart kommer att få träffa!
Och glöm inte bort Mors-dag imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej hej Kämpa på sista veckan, vi är sååååå stolta över dig. Snart är du hemma och du är så välkommen hem. Alla längtar efter dig. Puss mor och far

2009-05-31 @ 20:47:43

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0